DellDirekte er også på Twitter (@delldirekte), og vi har faktisk vært der siden bloggen ble lansert for halvannet år siden, selv om det ikke er noe vi har flagget veldig. Foreløpig har vi kun brukt denne kontoen til å spre budskapet om nye saker her på DellDirekte, men vi lukter stadig på nye muligheter.
Derfor tenkte vi å høre med dere som leser bloggen: Burde Dell Norge også bruke Twitter som salgskanal? Og hvordan synes dere i såfall vi skal bruke den?
Vi håper på mange innspill i kommentarfeltet nedenfor.
3 kommentarer:
Kun hvis dere oppretter en egen konto som driver med det, og ikke spammer igjennom andre kontoer. Vil ikke bli spamma av reklame for å kjøpe ting på twitter.
Vel, jeg har ikke noen gode svar til dere, men det er interessant å se om dere kan bruke Twitter som salgskanal. Kunne være en ide' å utforske potensialet.
Twitter er en spennende kanal som vi har fulgt lenge. Nå begynner antallet norske brukere å bli såpass høyt at vi føler vi når en betydelig kundemasse, og at disse også kan kommunisere med oss. Twitter skal selvfølgelig ikke være en kanal for spam, og hvis vi blir oppfattet som spammere, så håper vi dere sier fra om det.
Legg inn en kommentar